Колеги помагайте че незнам какво да правя! След като си загасих колата една вечер и всичко си беше нормално на следващия ден едва запали от 10-тия път и не държи ниски обороти, постоянно прекъсва и хълца. Смених масло, маслен филтър, бензинов филтър ама нищо не помага. Свалих свещите и са черни, но не са мокри. Изпънах я на дълъг път да се продуха ама пак същото. На високи обороти работи добре, държи налягане на маслото малко под 4 ама на ниски не работи нормално тръгвам на полусъединител с доста газ и помпане на педала постоянно, ако задържа на първа с постоянна равномерна газ почва да придърпва и да се лашка цялата. Ако можете да ми помогнете моля посъветвайте ме нещо!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Хора помагайте имам сериозен проблем
Collapse
X
-
Колега без претенции че знам,но нека споделя кво се случи на мой приятел.
Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
почерпи.И нещеш ли след 2-3 дена се обажда и ми казва че има проблем,и то същия такъв както ти го описваш,оставя колата вечерта вс.ОК а сутринта не пали направо аколмулатора свърши от там се грабваме и на диагностика и кво мислиш(свещи)мноо тъпо обаче за радост това и беше така че виж си свещите смени ги ако са навъртели много км.и ако не се оправи я карай на Доктор.Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Токущо бях до колата и свалих въздушния филтър. Има още хляб в него не е за смяна поизтупах го малко чернее обаче не е толкова зле. Свалих и свещите кафеви са станалигоре долу, но видях че на няколко от лулите има пукнатини по гумата и се вижда едно зелено и ръждиво. Може ли да е от кабелите и лулите?Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеМоже. Може и да прежалиш 25лв за диагностика в крайна сметка.
Да не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лвsigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщениеДа не правиш диагностика та само буташ човека да даде 25 лв
Освен това човека си казва , че има сериозен проблем. А сериозен проблем - сериозен преглед.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
на мен ми мирише на дебитомер след кихване /разместен/. Може и да смуче въздух от цепната или излязла гумена втулка на колекторите, сепната гофрирана тръба след дебитомера.
Да смени свеши, кабели и да пише.
@Значи купува си кола VW-3(така и не ме послуша да си вземе АР)и както си му е реда
почерпи.
Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.Last edited by kris11; d.m.y г., 21:02.Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
[QUOTE=kris11
Да ама 1 кабел за диагностика за VW е само 45 лв , има си и излекувана програма за дигностика - хич не го мисли приятеля си.
А като вземеш ти да сменяш носачи през 15 000 км сам ще се убедиш в истината.[/QUOTE]
Това не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истинаAlfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Колеги да ви кажа какво стана. Един приятел дойде да се видим и му казах аз какъв проблем имам и той както си хълцаше колицата само размърда здраво буксата на степмотора исе оправи веднага. Сега ще ида един контактен спрей да си купя, пръскам буксите и карам.Alfa Romeo 155 2.0 16V TS !Много яка!
Comment
-
Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщениеТова не го рзбрах добре за кои носачи говориш и за ква истина
На Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
Не ме питай само за носачите на АлфатаПри мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
Първоначално публикувано от kris11 Покажи съобщениеНа Алфата . VW e със сменяем шарнирен болт на носача. Закрепен е с 2 болта + този на ябълката.
Не ме питай само за носачите на АлфатаПри мен изкарват максимум 19 000м. или грубо 6-8 месеца. Последните ще поставят рекорд след 2месеца / рекорд 1 година- понеже не я карам от януари т.г./
Добре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??Разбира се ако смята човек да си я кара колата,а ако е за продаване да всеки слага по евтиното.Аз съм изкарал с моята досега само 40 000км
от как е моя от2003 но си има причина,отцъствам по много време,но когато съм си тука не слизам от нея е вярваш или не досега по окачването нищо не е (хлопнало тропнало),а винаги първата ми работа е като се върна да я прегледам основно в сервиз
смени на масла и т.н.Е разбира се ако се уцели някой голям трап нещата се трошат,ма както и да е всеки си знае.Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5
Comment
-
Първоначално публикувано от warbah Покажи съобщениеДобре де не е ли по до хубаво да се вземат по скъпи и качественни части и проблема да се реши за по дълго време??Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
Comment